Дөңгелек үстел аясында интеграциялық перспективаларды зерттеу орталығының жетекшісі, аналитикалық ресурстың бас редакторы RuBaltic.Ru “Еуразиялық медиаиндекс” жобасын ұйымдастырушылардың бірі Сергей Рекеда Еуразиялық экономикалық одақтың оған қатысушы елдерде қандай образ жасалатынын айтты. Пікірталас тақырыбы”Еуразиялық интеграцияны Медиа-жариялау: пандемиядан кейінгі сын-қатерлер” деп аталды.
Сарапшы “Еуразиялық медиаиндекс” жобасының желісі бойынша тоқсан сайын 3,5 жыл бойы өткізіліп келе жатқан жұмысты ескере отырып, ЕАЭО-ның бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілер тарапынан қандай көрініс тапқанын түсіндірді.
“Жоба әдіснамасы әр тоқсан сайын орта есеппен бестік мемлекеттерден 465 дереккөз алынады. Медиа алаң жеті критерий бойынша бағаланады. Оларға сәйкес, ЕАЭО елдерінде Еуразиялық күн тәртібін ілгерілету бойынша тұрақты көшбасшы жоқ. 2017 жылы ең көп балл жинаған Армения Республикасы, 2018 жылы – Ресей Федерациясы, өткен жылы – Қазақстан Республикасы”, – деп түсіндірді ол.
Еуразиялық ақпараттық кеңістіктің басты ерекшелігі-Ресейдің түрлі оқиғалардың орталығында болуы. Уақыт өткен сайын белсенділік пен еске алу саны бойынша бірінші позицияға Қазақстан шығады. Ресей Федерациясы мен Қазақстан Республикасы интеграциялық күн тәртібінің орталығында Еуразиялық интеграцияның екі локомотиві ретінде әрекет етеді, деді Рекеда.
Сарапшының сөзінше, өңірлік бірлестіктің классикалық БАҚ тарапынан және біздің Фейсбук, Вконтакте, Instagram және т.б. беттерімізде сыртқы келбеті туралы зерттеу одақ бейнесінің биылғы позитивтілігінің деректеріне сәйкес, ақпараттық кеңістікте өзінің рөлі мен маңызын Жоғалтатын дәстүрлі бұқаралық ақпарат құралдарында ЕАЭО бейнесі айтарлықтай оң.
“Зерттеуде” Еуразиялық бес елдің әрқайсысында еуразиялық интеграция қандай көрінеді?”және” әр ел өзінің ақпараттық күн тәртібінде басқалардан несімен ерекшеленеді?”, – деп атап өтті ол.
Мысалы, Қазақстан ЕАЭО-ның ең іскер мүшесі болып шықты. Бұл республика: “Еуразиялық экономикалық одақтың аббревиатурасында “экономикалық” деген сөзді ұмытпаңыз,өйткені бұл әрқашан бизнес, сауда туралы”. Бұл сонымен қатар осы елдегі аймақтық ұйымға қатысты ақпараттық кеңістіктің ерекшелігіне әсер етеді.
“Тағы да біз байқаған оң үрдістерге қатысты, егер 2017 жылы көші – қон тақырыбы негізінен ЕАЭО туралы теріс контентті қалыптастырса, 2019 жылы көптеген оң ақпарат таратушылар пайда бола бастады”, – деді Рекеда.