Kaspi Bank-тың қызметкерлері nur.kz порталының журналистеріне клиенттердің банк карталарынан қысқа мерзімді жоғалу фактісін түсіндірді. 17 қаңтарда банктің клиенттері өз қаржыларын жоғалтуына байланысты ақшалай қаражаттарды ақыға аламады.
Бұл банктің қызметтерін пайдаланатын жаппай азаматтар өздерінің банктік қорларынан қаражатты жоғалтуды байқай бастады. Банктің Call-орталығы мен байланыс телефондары арқылы қоңырау шалу мүмкіндік болалмбады деді.
Кейбір клиенттердің айтуынша, олар бір күн бойы қаражатсыз қалды. Транзакциялардың қауіпсіздігі мен ақша аудару мәселелеріне үлкен сұрақ тудырды.
Бүгінгі күні техникалық мәселе шешілді, және Қазақстанның қаржылары банк карталарына қайтарылды. Банктің менеджерлері бұл проблеманы бар бағдарламада таза техникалық ақаулармен түсіндірді.
Kaspi Bank қызметкерлері өз клиенттерінің қолайсыздықтар мен проблемалар үшін кешірім сұрап хабар тараті. Қазіргі уақытта олар мұндай оқиғалардың қайталануын болдырмауға тырысады.
Сурет: total.kz