Цифрлық даму, инновация және аэроғарыштық өнеркәсіп министрлігінің басшысы Асқар Жұмағалиевтің төрағалығымен бейнеконференция түрінде “азаматтарға арналған Үкімет” мемлекеттік корпорацияның жұмыс нәтижесі бойынша отырысы өтті.
Мәжілісте министр халыққа қызмет көрсету орталықтарында (ХҚКО) қызмет көрсету сапасын бақылауды жақсарту қажеттігін айтты. Оның айтуынша, мемлекеттік корпорацияның өңірлік бөлімшелерінің басшылары халыққа қызмет көрсету орталықтарындағы үдерістердің жеткіліксіз ұйымдастырылуы байқалса, жауапты болатынын ескертті.
Жергілікті жерлердегі ХҚКО басшыларының міндеті-біріншіден, күту уақытын барынша азайту және адамның ХҚКО-да болуын қолайлы ету; екіншіден, персоналды халыққа сапалы қызмет көрсетуге құзыреттілігін және дайындығын арттыруға ынталандыру; үшіншіден, қызметкер келушіні өз бетінше онлайн қызмет алуға үйретуі тиіс. Барлық шағымдар мен ескертулер туралы ақпарат маған тұрақты келіп түседі және мен барлық өзгерістердің динамикасын жеке өзім бақылаймын”, – деді Жұмағалиев.
Қатысушылар кеңес барысында қатысушылар халыққа қызмет көрсету орталықтарын жайластыру мәселелерін талқылап, ақпараттық жүйелер жұмысының мәселелерін қозғады.
Кездесу соңында Жұмағалиев мемлекеттік корпорация басшылығына өңірлік құрылымдық бөлімшелердің кейбір басшыларына үдерістерді дұрыс ұйымдастырмағаны үшін сөгіс беру керектігін айтты.