Жақсы егін, шын мәнінде, Павлодар облысындағы «табиғи апат» жағдайына әкелді, бұл көрші Өзбекстан мен Қытайға астықты экспорттау үшін жылжымалы құрамның жоқтығы анықталды. Бұл туралы «Астана» телеарнасының журналистері хабарлады.
Фермерлердің айтуынша, Қалқаман лифтінде 21 мың тоннадан астам бидай, арпа және күнбағыс жинақталған, ол аймақтағы қырықтан астам шаруашылықты қамтитын «Ертіс-Агро» ауыл шаруашылығы өндірістік кооперативіне тиесілі. «Қазақстан темір жолы» АҚ-ның астық тасымалдаушыларының жеткілікті санының жеткіліксіз болуына байланысты өнімдер бұрын жасалған шарттар бойынша тұтынушыларға жіберілмейді.
Астық жеткізілімінің бұзылуы аймақтағы нақты құлдырауға әкеліп соқты, басқа да астық өндірушілер бос кеңістіктің толық болмауына байланысты өз өнімдерін кептіруге арналған лифтке жібере алмады. Лифт астықпен көптеген көліктерді жинап алды, онда аязды драйверлер жүк түсіруді күткен түнді өткізеді.
Қазақстанда Темір Жолы өз әріптестерінің жауапкершілігін өздеріне тастап кетуге мәжбүр болды. Себебі, тауар айналымы орындалмаған. Вагондар тиімсіз пайдаланылады. Өзбекстанда 331 астық тасымалдаушы бар, оның ішінде 237 тірек он күннен астам уақытқа созылмайды », – деді« Астана-ТВ »телеарнасына« ҚТЖ-Жүк тасымалдау »АҚ филиалының директоры Дәулетбек Нығметов.
«ҚТЖ-Жүк» АҚ-ның осы Павлодар филиалының өкілдерінің айтуынша, астықты тасымалдауға арналған автокөліктер жеке трейдерлерге және «Астық Транс» қазақстандық-өзбек компаниясына тиесілі, олармен фермерлерге тасымалдау келісім-шарттарын жасауға кеңес береді.
«Бұл астық тасымалдағыштардың шатасуы мен жетіспеушілігі Қазақстандағы теміржол саласын оңтайландыру мен жекешелендіру саясатының нәтижесі болып табылады, егер жылжымалы құрамды басқару және жоспарлаусыз республика бойынша шашыраңқы болатын бірқатар жеке компаниялар мен трейдерлер мен астық тасымалдаушылар қолдаса», – деп санайды Экономикалық ынтымақтастықты зерттеу орталығының сарапшысы. Орта Азия елдері Улугбек Бабагулов.
Сарапшы осы жағдайға тікелей мемлекеттік араласудан басқа ешқандай жолды көрмейді, өйткені, оның пікірінше, көршілес Өзбекстанның билік органдарын, сондай-ақ Ресейді тез арада өңірге және басқа солтүстік өңірлерге әкелуге, сондай-ақ астық тасымалдаушылардың жетіспеушілігін сезіну үшін, қажетті жылжымалы құрам. Әйтпесе, астықты сақтау және тасымалдау кезінде жалпы параличияны болдырмауға болмайды.
Сурет: sott.net