Эхо Қазақстан
  • Басты
  • Сараптамалар
  • Ынтымақтастық
  • Саясат
  • Экономика
  • Жаңалықтар
    • Сыбайлас жемкорлык
    • Тарих фактілері
    • Мәдениет
  • РусскийРусский
Жұма, 23.05.2025
No Result
View All Result
Эхо Қазақстан
  • Басты
  • Сараптамалар
  • Ынтымақтастық
  • Саясат
  • Экономика
  • Жаңалықтар
    • Сыбайлас жемкорлык
    • Тарих фактілері
    • Мәдениет
  • РусскийРусский
No Result
View All Result
Эхо Қазақстан
No Result
View All Result
Басты Экономика

Неліктен банктер маркетингті бағаламайды

7 жылдар назад
Почему банки недооценивают маркетинг

Егерде банктердің ұйымдық құрылымына қарасақ, маркетинг стратегиялық және операциялық емес, тек жарнамалық функцияларды орындайды, деп хабарлайды forbes.kz

Бүгінде мемлекет кейбір бизнес-процестерде нарықтық компанияларды, оның ішінде банк секторын басып озады. Келісемін – күтпеген жағдай. Мысалы, Қазақстандағы заңды тұлғаны, күн мен түннің кез келген уақытында, БСН алып, бірнеше минут ішінде ашуға болады. Ал онлайн есеп айырысу шотын ашу үшін, бізде тек банк бірліктері ғана, көбінесе шетелдер де ұсынылады.

Мемлекет бүгінде басқалардың қатарында, екі міндетті көздейді:әлеуметтік шиеленісті төмендету және экономикалық өсуді ынталандыру. Мемлекеттік қызметтерді алудың күрделенген рәсімдері сол және басқа да міндеттерге қол жеткізу үшін кедергі болып табылады. Мұны түсіне отырып, мемлекет ең тиімді әдісті – цифрландыруды пайдаланады.

Сапалы цифрландыру үшін стратегия мен процесті түсіну қажет. Егер кейбір банктерде (мысалға Kaspi-ді алу) ол байқалса, онда басқа банктерде, тіпті “сандық” ретінде өзін ұстанғандар да жоқ. Бұл бір-бірімен байланысты емес, бірдей ұсыныстар, көптеген өнімдер бойынша, заңды және жеке тұлғаның проблемасын шешу туралы сөз келгенде, әлсіз бизнес-үдерістер бойынша көрінеді. Ал егер банктердің ұйымдық құрылымына қарайтын болсақ, маркетинг компаниядағы стратегиялық және операциялық функцияларды емес, тұтас стратегиялық бизнес-бірлік, тек әрбір жеке Департаментте немесе басқаруда жарнамалық қызметтерді атқаратыны түсінікті болады. Әрбір бөлімше, өнімдерді өзі ойлап тауып, оларды қалай атауға және қалай жылжытуға болатынын шешеді.

Елімізде зейнетақының орташа мөлшері жарияланды

Алматының дамуына триллион теңгеден астам қаражат инвестиция салуды жоспарлап отыр

Қаржы министрлігі мемлекеттік сатып алуларда елу млрд теңгеден астам заң бұзушылықтарды анықтады

Екі облыстың шенеуніктері азық-түлік бағасының өсуі үшін қатаң сөгіс алды

Маркетингке дәстүрлі келу тәсілінің салдары айқын. Нарықта Kaspi Red пайда болғаннан кейін бір-екі жыл өткен соң, Qazkom ұсынған Orange өнімі де дүниеге келді. Егер бірінші жағдайда бөліп төлеу қаржы ұйымының бизнес-моделіне тігіліп, дамып жатса, екіншісінде– бұл “белгі үшін” алынған өнім.

Барлық банк нарығындағы карталар, несиелер мен депозиттер көшірме ретінде туады: пайыздар, тарифтер, кешбэк және бонустар жазықтығында. Клиент ол үшін ең қолайлысы және олардың арасындағы айырмашылық неде деп, болжауда жоғалады.

Банктер дұрыс маркетинг пайдаланса, барлығы басқаша болар еді- клиент төлеуге дайын тұрған, миссиядан бастап құндылықтарды көруге дейін. Бұл жағдайда банктің барлық бизнес-процестері, құндылықты құрудың оңтайлы тізбегін (the value chain) қалыптастыруға ұшырау болар еді. Сонда цифрландыру бизнес-модельге үйлесімді тігілген түсінікті, ақылға қонымды, тиімді шешім болады. Өйткені ол туралы бәрі айтатындықтан емес, себебі бұл клиенттер үшін жақсы.

Мысалы, клиенттің портреті “360 градус” – банк осы клиент үшін құнды іздей бастағанға дейін оның пайдасы аз. Ал мұндай міндеттер жоқ болғандықтан, Big Data қажет емес.

Немесе кол-орталықты автоматтандыру. БҚ фантастикалық заттарды жасауға мүмкіндік береді-автоматты кері қоңыраудан бастап, қарым-қатынас тоналдығын талдауға дейін. Бұл “фишкалар” бизнес-процестерді оңайлату арқылы, қызметкерлерді оқыту және тарту арқылы, сату мотивациясы және т. б. арқылы сервисті жақсартуды қаласа және дайын болса орынды болады.

Өкінішке орай, бұл біздің экономикамыздың ортақ проблемасы – маркетинг пен оны пайдаланатын құралдарды түсіну әлі де төмен деңгейде. Маркетологтар клубының негізін қалаушы Әнелия Мухамедкаримовамен келісемін, ол нарыққа кәсіпті танымал ету керек, компаниялар, соның ішінде ірі банктер бизнестің жалпы өсуі үшін, маркетингтік функцияның маңыздылығына белсенді назар аудара бастады.

 

 

 

Белгілер: банкмаркетинг
Новости СМИ2
Алдыңғы

Тілдерді үйренуге қолайлы шақ

Келесі

Бағалы қағаздар нарығында кім табыста, ал кім шығында

Ұсынамыз Пост

Еліміздің денсаулық сақтау саласында қандай медициналық қызметтерге тарифтер қайта қаралатыны айтылды
қоғам

Елімізде зейнетақының орташа мөлшері жарияланды

14/05/2021 18:32
Свыше триллиона тенге планируют инвестировать в развитие Алматы
Жаңалықтар

Алматының дамуына триллион теңгеден астам қаражат инвестиция салуды жоспарлап отыр

24/04/2021 15:04
Минфин выявил нарушения в госзакупках более чем на пятьдесят млрд тенге
Жаңалықтар

Қаржы министрлігі мемлекеттік сатып алуларда елу млрд теңгеден астам заң бұзушылықтарды анықтады

12/04/2021 17:00
Чиновники двух областей получили строгие выговоры за рост цен на продукты
Жаңалықтар

Екі облыстың шенеуніктері азық-түлік бағасының өсуі үшін қатаң сөгіс алды

12/04/2021 15:32
Келесі
Кто в плюсе, а кто в минусе на рынке ценных бумаг

Бағалы қағаздар нарығында кім табыста, ал кім шығында

Cараптамалар

На бумаге средняя зарплата казахстанцев уже более двухсот двадцати тысяч тенге
Жаңалықтар

Қағаз жүзінде қазақстандықтардың орташа жалақысы екі жүз жиырма мың теңгеден асады

14/05/2021 13:01
Әділдікке қол жеткізе алмады ма?
Жаңалықтар

Әділдікке қол жеткізе алмады ма?

13/05/2021 22:31
Эксперт: Каспий может повторить судьбу Арала и Балхаша
Жаңалықтар

Сарапшы: Каспий Арал мен Балқаштың тағдырын қайталауы мүмкін

13/05/2021 20:01

Таңдаулы апта

    Cоңғы жаңалықтар

    Түркістан облысында із-түзсіз кеткен екі туристің мәйіті табылды
    Жаңалықтар

    Түркістан облысында із-түзсіз кеткен екі туристің мәйіті табылды

    29/05/2021 17:43
    Ақтөбе тұрғындары таң атысымен әкімдік алдына жиналды
    Жаңалықтар

    Ақтөбе тұрғындары таң атысымен әкімдік алдына жиналды

    29/05/2021 15:12
    Қорғаныс министрлігінің белді офицері ұсталды
    Жаңалықтар

    Қорғаныс министрлігінің белді офицері ұсталды

    29/05/2021 10:18

    Ынтымақтастық

    Ресей ЕАЭО-да қайта өңдеу нәтижесінде алынған тауарлардан кедендік алымдар алмайды
    Жаңалықтар

    Ресей ЕАЭО-да қайта өңдеу нәтижесінде алынған тауарлардан кедендік алымдар алмайды

    17/03/2021 12:31
    Тоқаев Түркітілдес мемлекеттер ынтымақтастығы кеңесінің Бас хатшысын қабылдады
    Жаңалықтар

    Тоқаев Түркітілдес мемлекеттер ынтымақтастығы кеңесінің Бас хатшысын қабылдады

    12/03/2021 09:31
    Ресей ҚП мүшелері мен еліміздің қоғамшылдары сайлауды бақылау тәжірибесімен бөлісті
    Жаңалықтар

    Ресей ҚП мүшелері мен еліміздің қоғамшылдары сайлауды бақылау тәжірибесімен бөлісті

    04/03/2021 12:30

    Ардагерлер

    В Нур-Султане предложили выплатить миллион тенге ветеранам ВОВ ко Дню Победы
    Ардагерлер

    Нұр-Сұлтанда Жеңіс күніне орай ҰОС ардагерлеріне миллион теңге төлеу ұсынылды

    15/02/2021 16:35
    Ардагерлер

    Атырауда қазақстандық қызыл әскерді соңғы сапарға шығарып салды

    15/12/2020 13:38
    В Нур-Султане раздали продуктовые наборы ветеранам Великой Отечественной войны
    Ардагерлер

    Нұр-Сұлтанда Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне азық-түлік жиынтықтары таратылды

    02/11/2020 17:13
    • Басты
    • Сараптамалар
    • Ынтымақтастық
    • Саясат
    • Экономика
    • Жаңалықтар

    Ehonews.kz © 2018

    No Result
    View All Result
    • РусскийРусский
    • Басты
    • Сараптамалар
    • Ынтымақтастық
    • Саясат
    • Экономика
    • Жаңалықтар
      • Сыбайлас жемкорлык
      • Тарих фактілері
      • Мәдениет

    Ehonews.kz © 2018