ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин ескертусіз ХҚКО-ға барды.
Ол Facebook-те өз әсерімен бөлісті.
Мусин ХҚКО-ларда барлығы қалағандай емес екенін атап өтті. Бұл ретте ол қандай ХҚО-ға барғанын көрсетпеді.
Бұдан әрі министр тармақтар бойынша ол байқаған жағымсыз тұстарды келтіреді.
Ол бірінші болып ХҚКО жанындағы “көмекшілер” тобын атап өтті. ЭЦҚ шығаруға және ақша үшін Егов қызметтерін алуға көмектесетін дүңгіршектердің жанында адамдар көп.
Пандемия шыңы кезінде ХҚКО-да өзіне-өзі қызмет көрсету аймақтары жабылды, бірақ қазір бұл дұрыс шешім емес екені көрініп тұр. Өйткені, қазір бұл дүкендердегі адамдар көп, жұқтыру қаупі ешқайда кетпеді, енді сіз тегін алған қызметтер үшін ақша төлеуіңіз керек. Бір апта ішінде өзіне-өзі қызмет көрсетудің барлық аймақтарын қалпына келтіруді тапсырдым. Халыққа қызмет көрсету орталықтарында санитарлық жағдаймен жұмыс істеп, оны пандемиямен күресуге көмектескендей көрінгеннен гөрі бақылаған жөн, — деп жазды Мусин.
Екінші сәт жуынатын бөлмелердегі жағдайды атап өтті.
Оларды тез арада жөндеуге қаржы бөлу, санитарлық тораптарды әр сағат сайын суретке түсіру тәжірибесін енгізу, басшыларға және ахуалдық орталыққа сурет жіберу туралы шешім қабылданды. Сондай-ақ, “Азаматтарға арналған үкімет” КЕАҚ өңірлік және аудандық басшыларын жеке жуынатын бөлмелері бар сәнді кабинеттерден айыруды тапсырды. Басшы клиентпен бір санитарлық торапқа баруы керек, сонда жағдай басқаша болады деп ойлаймын, — деп министр жазады.
Үшіншісі-ресепшннің жанындағы тобыр.
Шешілді: талап етілетін қызметтер бойынша барлық кеңестермен жеке қону парақтарын жасау керек: “куәлікті жоғалтқан кезде не істеу керек?”, “сіздің пәтеріңізде бейтаныс адам тіркелген кезде не істеу керек?”және т.б. анықтамаларды басып шығару үшін ескі инфокиоскілер қайтарылады, онда куәлікті қоюға, оны сканерлеуге және кез келген анықтаманы басып шығаруға немесе қызметке өтінім беруге болады.
Төртінші. Мусин ХҚКО-да жеке куәлігін қалпына келтіргенін айтты.
Олар суретке түсірген кезде, адам суретке қарау үшін оператордың мониторында тұруға және көруге тура келеді, бұл ыңғайлы емес. Шешілді: барлық жерде екінші мониторларды салыңыз. Идея бойынша бұл шешім стандартта 2013 жылы бекітілген. Мен 2013 жылы енгізген нәрсені қалпына келтіруім керек”, — деп жазады Мусин.
Бесінші сәтте ол құжаттың дайын екенін білу үшін ХҚКО-ға қоңырау шалу қажеттігін атап өтті. Клиенттерге смс-хабарлама бойынша сервисті қысқа мерзімде қалпына келтіру туралы шешім қабылданды.
Бұдан әрі министр кезекті брондауды “пайдасыз нәрсе” деп атады.
Сіз алдын-ала тапсырыс беріп, келесіз, ал жақын жерде олар құрышсыз келеді, ант береді және оларды да өткізіп жібереді. Шешім қабылданды: фокус-топ (әр түрлі жастағы адамдар кіретін) оны пайдалана алатын кезде ғана брондау міндетті болып табылады. Кешіріңіз, бұрын бармаған бойынша ЦОНам. ХҚКО – ға барудың қажеті болмас үшін барлығын онлайн-барлық қызметтерге көшіруді ойладым. Алайда, ересек ұрпақ үшін ХҚКО-ға бару әлдеқайда табиғи екенін мойындаймын, сондықтан қызмет көрсету кезінде жайлылық бойынша одан әрі жұмыс істейтін боламын, — деп қорытындылады ҚР цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі.
Сурет: zakon.kz