Астаналық метрополитеннің дизайнерлері бұл бағаға ағымдағы тариф бойынша 1,100 теңгені құрайтыны туралы хабарлады.
Қоғамдық көліктегі жолаушылардың қозғалысын жеңілдетуге арналған жердегі метро құрылысы астаналықтар үшін өте қымбат болуы мүмкін, ал өтуі мың теңгеден асады. Бұл опция жобаның зияндылығына және оның шағын жұмыс жүктемесіне әкелуі мүмкін.
Қазірдің өзінде құрылыс жоспарының құны 1 миллиард 600 миллион доллардан асады, ал келесі жылдың аяғына жоспарланған. Жоспарға сәйкес, жеңіл жерасты метроларының бұл филиалдары тәулігіне 150 мың адамды тасымалдауға мәжбүр болады. Бұл туралы «Хабар 24» телеарнасы хабарлады.
Сарапшылардың пікірінше, бүгінгі бағам бойынша үш доллардан асатын билеттер елорда тұрғындарының көпшілігі басқа да арзан көлік түрлерін таңдағандығына әкеледі. Астана тұрғыны мен блогшысы Марат Кәрімов «мұндай шығындарды азаматтарды осы монорарлы метронды пайдаланудан қорқытады. Бұл қалалық биліктің тағы бір« жобасы »болмақ, ол жағдайды өзгертпейді және Астананы кептелістерден құтқармайды».
Экономист Рүстем Жансейітов: «Қазір көптеген адамдар, соның ішінде көлікте сақтап қалуға мәжбүрлейді, аздаған мөлшерде көлік бағасының көтерілуі халық арасында наразылық туғызады, сондықтан тікелей байланыс бар, арзан, қолжетімді көлік қажет. автобус бағасымен салыстыруға болады ».э
Көлік компаниясын субсидиялау немесе құрылыс станцияларының қомақты шығындарының бітелгендігі жобаның құнын төмендету үшін тек бір ғана жол бар. Бұл тақырып бойынша пікірталас жаңадан басталып жатыр, біз оның дамуын қадағалаймыз.
Сурет: astanatimes.com