БАҚ-та және әлеуметтік желілерде ата-аналардың шағымдары мен түсініктемелерінің барлық түрлері куәландырғандай, білім беру платформалары ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкес келмейді, сапалы білім беру контенті жоқ.
Депутаттар e-learning бағдарламасын нәтижесіз деп атады. Бұл ретте оны дамытуға мемлекеттік бюджеттен соңғы 9 жылда 30 млрд теңге жұмсалды,деп zakon.kz хабарлайды.
Депутаттардың мәліметінше, соңғы 9 жылда электронды білім беру ресурстарын құру арқылы білім мен ғылымды ақпараттандыру мен дамытуға, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалануға педагогикалық кадрларды даярлауға және ақпараттық-білім беру ресурстарына тең қолжетімділікті қамтамасыз етуге 72 млрд теңге бөлінді, оның ішінде 30 миллиард теңгесі ғана тиімсіз деп санауға болатын Е-learning электрондық оқыту жүйесін енгізуге жұмсалды”.
2020-2021 оқу жылының басталуы көрсеткендей, білім және ғылым министрлігі мен цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің бірінші басшыларының қазақстандық жеті интернет-платформаның Қашықтықтан оқытуға және халықаралық алаңдарды ауыстыруға толық дайындығы туралы растауына қарамастан, іс жүзінде оқушыларды қашықтықтан оқыту үзілді. Ата — аналардың БАҚ және әлеуметтік желілердегі шағымдары мен түсініктемелерінің барлығы ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкес келмейтінін, сапалы білім беру контенті жоқ екенін, оқу үдерісі үнемі іркіліспен жүреді, – деп атап өтті мәжілісмен Жәмиля Нұрманбетова өзінің депутаттық сауалында. Сондай-ақ, ол интернеттің нақты жылдамдығы және оның шалғайдағы ауылдық және қалалық мектептерде болуы “есептік мәліметтерден алыс қана емес, сонымен қатар қашықтықтан оқыту форматы үшін жеткіліксіз”екеніне назар аударды.
Көбінесе интернеттің өткізу қабілеті жоғары қалаларда әр баланың корпоративті аккаунты мен жеке компьютері бола бермейді, бұл оған сәтті оқуға қол жеткізуге мүмкіндік бермейді. Осы уақытқа дейін 55 мыңнан астам оқушы интернетсіз 835 ауылда тұрады және 1 млн-нан астам оқушы (бұл 30%) компьютерлері жоқ, — деді ол.
Депутат бастауыш мектептегі мұғалімдер қашықтықтан сабақ өткізу және “кезекші сыныптарда”жұмыс істеу үшін екі есе жүктеме алғанын атап өтті. Сондай-ақ, пән мұғалімдерінің рөлін алып қана қоймай, сонымен бірге (кейбіреулері) демалыссыз демалуға және балаларына WhatsApp арқылы мұғалім жіберген оқу материалын түсіндіруге мәжбүр болған ата-аналардың қайғы-қасіреті.
Мұғалімдерді қашықтықтан оқытуға дайындау мәселесі өте өзекті болды. Іс жүзінде мұғалімдер өз сабақтарын техникалық сүйемелдеуді өз бетінше ұйымдастыруға, оқу контентін құруға және басқа да өзіне тән емес функцияларды орындауға мәжбүр, — деп толықтырды депутат.
Мәжілісмендер ұсынады:
– қашықтықтан оқыту жағдайларын қамтамасыз етуге жауапты министрліктердің нәтижелі өзара іс-қимылын жолға қою;
– мектептерді компьютерлермен жарақтандыруға, Интернетке қосуға және мұғалімдерді даярлауға бөлінген қаражатты игеру тиімділігіне талдау жүргізу;
– цифрлық технологияларды енгізу үшін бөлінген республикалық бюджеттен бөлінген қаражаттың игерілуін тұрақты негізде бақылауды жүзеге асыру;
– жергілікті атқарушы органдармен бірлесіп, орта білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқыту мәселелерін жедел жою;
– бірыңғай білім беру онлайн платформасын құруды жеделдету және оның жұмыс істеу сапасын қамтамасыз ету;
– 2020-2021 оқу жылының басында қашықтықтан оқыту форматында білім беру жүйесін сапасыз дайындағаны үшін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі туралы мәселені қарау.