Қазақстан Халық банкінің басшысы Алматыдағы баспасөз мәслихатында құрылым әлеуметтік желілерде жалған ақпарат таратумен байланысты оқиғаларды тергеу үшін полицияға хабарлағанын хабарлады.
“Біз әлеуметтік желілерде біздің банк туралы антипиардың таралу үрдісі бар екенін көріп отырмыз. Жалған тарих, жоқ пайыздар мен комиссиялар туралы оқиғалар жиілеп кетті. Банкке тапсырыс берілген материал жүріп жатыр, қазір тергеу жұмыстарымен айналысып, жазалайтын боламыз. Өткен аптада біз полиция органдарына жүгіндік, осы тапсырыстық мақалалардың кейбір көздері, боттар анықталды”, – деді Халық Банкі Басқармасының төрағасы Үміт Шаяхметова.
Реттеуіштің статистикасына сәйкес, қазақстандықтардың ресми шағымдарының едәуір бөлігі дәстүрлі түрде банк секторына келеді. Бұдан әрі сақтандыру компаниялары, микроқаржы ұйымдары және коллекторлық агенттіктер бар.
Бірінші жарты жылдықта қаржы ұйымдарына, сондай-ақ коллекторлық агенттіктерге қатысты 195 ықпал ету шаралары қолданылды, оның ішінде жалпы сомасы 13,897 млн теңгеге 38 айыппұл салынды. Бұл сомадан банктерге 9 млн. теңге айыппұл салынды.
Халық банкі бірнеше рет естудің құрбаны болды,одан кейін банктің баспасөз қызметіне қазақстандықтар алдында түсінік беруге тура келді.
Мәселен, 2017 жылы Whats App пайдаланушылары арасында Қазкоммерцбанктің жоспарланған банкроттығы туралы ақпарат таратылды (бұрын Қазкоммерцбанк Қазақстан Халық банкінің еншілес банкі болды, соның нәтижесінде Halyk қаржы тобы ТМД-ның ірі жеке қаржы құрылымдарының үштігіне кірді).
Сондай-ақ, 2018 жылы әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде халық пен Қазкоммерцбанктің бірігуіне байланысты банкоматтар мен POS-терминалдардың жұмысы тоқтатылатын болады.
Сурет: kursiv.kz