Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігінде еліміздің азаматтарынан құқық қорғау органдарына хабарламалар қабылдаудың жаңа форматы болып табылатын “102” мобильді қосымшасы әзірленіп, іске қосылды. Бұл туралы “ҚазАқпарат”жаңалықтар ресурсы хабарлады.
“Тыңдаушы мемлекеттің тұжырымдамасын іске асыру аясында министрлік азаматтардың полицияға хабарламаларын қабылдаудың жаңа процесін әзірлеп, жаппай қолданысқа енгізуде. “102” мобильдік қосымшасының көмегімен еліміздің әрбір тұрғыны жасалған құқық бұзушылық туралы – вандализм, қоғамдық орындарда қоқыс шығару, есірткі саудасы және басқа да көптеген жағдайлар туралы ақпаратты ішкі істер органдарына жібере алады”, – деді брифинг барысында ведомствоның ресми өкілі Нұрділдә Ораз.
Оның айтуынша, осы жүйе арқылы оператормен аудио немесе бейне қоңырау арқылы байланысуға болады, ал қоңырау шалушының орналасқан жері автоматты түрде анықталады, оператор не болып жатқанын көреді, сондай-ақ қажет болған жағдайда шұғыл шаралар қабылдайды.
Бұдан басқа, қосымша полиция қызметкері тарапынан сыбайлас жемқорлық немесе қорқытып алушылық фактісіне тап болған кезде ІІМ Өзіндік қауіпсіздік қызметіне жүгінуге мүмкіндік береді.
“Жүйеде азаматтарға телеграм мен фейсбуктегі чат-боттар арқылы, сондай-ақ электрондық пошта арқылы жаппай хабарлау модулі қарастырылған. ВКонтакте, телеграмдағы, фейсбуктегі” ақылды ” виртуалды ассистенттер азаматтарға өз бетінше бар сұрақтарға жауап табуға мүмкіндік беріп, байланыс орталықтары операторларының жүктемесін азайта алады. Егер чат-бот сауалға жауап бере алмаса, оператормен байланысуға немесе өтінішті тіркеуге мүмкіндік бар”, – деп Ораз түсіндірді.
Сурет: inform.kz