2021 жылғы барлық республикалық бағыттар төленеді. Бұл туралы бүгін Астанада өткен үкіметтің кеңейтілген отырысында еліміздің индустрия және инфрақұрылымды дамыту министрі Жеңіс Қасымбек мәлімдеді.
Алғашқы кезең Алматыдағы және ішінара Қарағанды облыстарындағы республикалық бағыттарда өтетін көліктерден қаражат жинау жүйесін енгізу болды.
«Жолдарды ұстауды қамтамасыз ету үшін ақы төлеу жүйесін енгізу жобасы жалғасуда. Қазіргі уақытта Алматы-Қорғос, Алматы-Қапшағай, Астана-Теміртау учаскелерінде қаражат жинағы басталды », – деді министр. Кеңестің кеңейтілген отырысында баяндама жасады.
Жеңіс Қасымбек хабарлағандай, осыдан кейін республиканың барлық басқа жолдарында сол схема іске асырылатын болады. Алдағы екі жылда төлемдер негізінде жалпы ұзындығы 5,5 мың шақырымдық стратегиялық магистральдар жұмыс жасайды.
Осы шаралар арқылы Индустрия және инфрақұрылымды дамыту министрлігі мемлекеттік жалпыға ортақ магистральдар жұмысын қамтамасыз ету үшін мемлекеттік шығыстарды азайтуды жоспарлап отыр. Сонымен қатар, 2021 жылдан бастап барлық стратегиялық жолдар автокөлік жүргізушілеріне және ауыр көлік құралдарының жүргізушілеріне төленетін болады.
Экономикалық байқаушы Талғат Хамзин халықаралық және тіпті еуропалық стандарттарға сәйкес келмейтін бұл тәсілді сынға алды.
«Қазақстан тізімге енуге ұмтылған барлық дамыған елдерде ақылы жолдардан басқа кез-келген көлік түрлерінің жүргізушілері таңдай алатын баламалы тегін бар. Бұл жерде бәсекелестік көрінеді. Оған қоса, қазақстандық автокөлік иелері жолдарды күтіп ұстауға салық салады. Мұндай шара жеткіліксіз дамыған инфрақұрылыммен және сапалы жолдардың жеткілікті санының болмауы елдегі тұтыну тауарларының барлық түрлеріне және негізінен шет елдерден импортталатын азық-түлік өнімдеріне бағалардың өсуіне әкеледі », – деп түсіндірді үкіметтің осы жоспарларына сарапшы.
Сурет: Informburo.kz