Еуразиялық экономикалық комиссия мүшелері ЕАЭО мемлекеттерін авиациялық техниканы бірлесіп шығаруға шақырды. Бұл ретте комиссия шетелдік орта және алыс магистральды ұшақтардың өңірлік бірлестікке бажсыз әкелінуін ұзарту қажет пе, жоқ па, соны шешуі тиіс. Қазіргі уақытта олар тек Ресейде шығарылады. Бұл туралы kursiv.kz ақпарат агенттігі хабарлайды.
“2023-2025 жылдардан кейін турбореактивті орта және алыс магистральды ұшақтарды бажсыз әкелу мерзімдерін ұзартуға қатысты. Бұл жерде авиатехника өндірісіндегі кооперация бөлігіндегі жаңа ұсыныстарды атап өту қажет. Бұл елеулі, перспективалы ұсыныстар. Шынында да, ЕАЭО – дағы авиатехниканың негізгі өндірушісі ретінде РФ-ға ғана емес, осы бағыттағы басқа да тараптарға елеулі күш жұмсалды және бұл күш-жігер қазірдің өзінде бірқатар номенклатура бойынша елеулі жемістер бере бастады”, – деді ЕЭК-тің сауда жөніндегі министрі болып табылатын Андрей Слепнев.
Министр Ресей президенті Владимир Путиннің авиатехниканың барлық желісі бойынша ынтымақтастықты кеңейту туралы ұсынысы құнды екенін атап өтті.
Шетелдік авиатехниканы әкелуге жеңілдіктер мен режимге қатысты мәселелер кез келген жағдайда кооперация жөніндегі күш-жігер шеңберінде шешілетін болады, деп Слепнев түсіндірді.
“Қазірдің өзінде Superjet 100 өнімі бар. Шынында да, бұл азаматтық авиацияда белсенді қолданылатын нақты машина. Қазірдің өзінде сынақтан өтіп жатқан ұшақ бар, ол сертификатталған – МС-21”, – деп қосты ол.
SuperJet 100 қазіргі таңда таяу магистральды рейстерді жасауға арналған посткеңестік елдерде жаппай шығарылатын жалғыз азаматтық ұшақ болып табылады.
Сурет: kursiv.kz