Қазақстан Еңбек министрлігі басшысының орынбасары Ербол Оспанов бұдан былай азаматтарға қағаз еңбек кітапшалары қажет болмайтынын айтты, өйткені келесі жылы барлық еңбек шарттары тек электронды форматта болады, деп хабарлайды novoetv.kz. жаңалықтар ресурсы.
Вице-министр электрондық еңбек шарттары азаматтарға да, жұмыс берушілерге де бірқатар артықшылықтар беретін бірегей отандық жоба болып табылатынын атап өтті.
“Қызметкер үшін артықшылығы – оған қағазда жұмыс кітабы қажет емес. Ол әрқашан өзі туралы еңбек биржасының порталындағы жеке кабинетінде – қайда, кім, қашан жұмыс істегені туралы деректерді ала алады. Оған құжаттарын жоғалту қаупі төнбейді – оны кез келген уақытта басып шығара алады », – деп түсіндірді Оспанов.
Сонымен қатар, электрондық еңбек шарттарының тағы бір артықшылығы қызметкердің құқығын қорғауды қамтамасыз ету болып табылатынын айтты. Мысалы, азаматтар кез-келген уақытта жұмыс берушілер медициналық және әлеуметтік сақтандыру жарналарының аударылуын тексере алады.
Оның үстіне, азаматтар енді жұмысқа орналасу үшін көптеген құжаттарды жинаудың қажеті жоқ, өйткені бәрі электронды құжаттамада көрсетіледі.
Еңбек министрлігі басшысының орынбасары жұмыс берушілер туралы айта келе, олар үшін электрондық еңбек шартының пайдасы – жұмысқа қабылданатын қызметкер туралы барлық қызықтыратын ақпаратты ала алатындығында екенін атап өтті.
Ербол Оспанов заңға өзгерістер енгізілгенін, оған сәйкес жұмыс берушілер 2020-2021 жылдары өз қызметкерлерін тіркеуі тиіс екенін атап өтті.