Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы балаларға арналған әлеуметтік жер жарнамаларды қатаң бақылауға шақырады.
Соңғы уақытта жарнама индустриясы аудиторияны тарту үшін балалар мен жасөспірімдерге қатысты тым агрессивті тәсілдерді пайдаланады. Оларға әсер ету әлеуметтік желілер мен мобильді құрылғылар, планшеттер және басқа да электрондық гаджеттер арқылы жүргізіледі.
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы маркетингтік саланы, әсіресе Интернет желісінде қадағалауды күшейтуге шақырады.
Алкогольді, темекіні, сау емес тағамдарды жарнамалау-мұның бәрі медиктердің пікірінше, мұқият қайта қаралуы және қайта өңделуі тиіс.
Балаларға қатысты жарнама есебіне ДДҰ-ның алғашқы ұсыныстары 2010 жылы қабылданған болатын, алайда айтарлықтай тұрғыда ештеңе өзгерген жоқ.
ДДҰ атап өткендей, Мемлекет онлайн-жарнаманы мұқият қадағалап, бүгінгі күні барлық жерде қолданылатын маркетингтік бағдарламаларды қадағалауы тиіс.
Әзірге психикаға және балалардың дамуына интернетте жарнама қалай әсер ететіні туралы нақты түсінік бере алатын өте аз зерттеулер жүргізілген.
Жарнама және оның балалар мен жасөспірімдерге зиянды әсері туралы баяндаманың авторлары ең қысқа мерзімде сандық маркетингтің өскелең ұрпаққа әсерін мониторингілеу үшін бірқатар арнайы құралдарды әзірлеп, қолдануды бастауға шақырады.
Сүрөт: vistanews.ru