Ұшақ Алматы түбінде апатқа ұшыраған әуе компаниясының қызметкерлері апат тергеуін тезірек аяқтауды және олардың тағдырын анықтауды сұрайды, деп хабарлайды КТК.
Мамандар қайғылы оқиғаның себептерін анықтағанша, Bek Air лицензиясы тоқтатылды, барлық рейстерде тоқтатылды, ал қызметкерлер – 300 – ден астам адам-ақысыз демалысқа жіберілді.
Bek Air қызметкерлері компанияның кеңсесінде Қазақстанның авиациялық билігіне жүгіну үшін жиналды. Апатқа ұшыраған сәттен бастап үш апта өтті. Дәл осынша персонал жоқ. Тасымалдаушының лицензиясы уақытша тоқтатылды. Борт жолсеріктері, инженерлер мен бухгалтерлер қазір белгісіздік пен беймәлім. Сондықтан да әуе апатын тексеруді жеделдетуді сұрады.
Біз жұмысты жалғастырғымыз келеді, өйткені барлық адамдарда уақытша тоқтатылған табыс көзі бар. Қызмет тоқтатылғандықтан, онда жұмыс жоқ, жалақы да жоқ. Мерзімі туралы ақпарат жоқ, өйткені қазір дәл осы уақытта тергеу амалдары жүргізілуде. Сондай-ақ, комиссияның жұмысы авиация органдарының қолынан келеді », – деді ұшу нұсқаушысы Тұрсын Ахметов.
Бортсерік Мұрат Сахов компанияда үшінші жыл жұмыс істейді. Қазір ер адам Fokker-100 апаты туралы іс бойынша куәгер болып жүр. Ол аман қалған жолаушыларға құлаған ұшақтан шығуға көмектесті. Бірақ қайғылы туралы айтуды қаламайды. Жақында бәрі түсініледі деп үміттенеміз.
Ешқандай реттеледі емес, және табысы жоқ. Және одан әрі басқа мамандыққа бармай, біз үйренгендіктен, яғни бұған үйрендік, бұл жұмысты білеміз… барлық отбасымызда, балалары бар, көп балалы адамдар бар, кредиттер бар. Менің қалауым-бұл тергеуді тез арада аяқтау үшін, – деді бортсерік Мұрат Сахов.
Fokker-100 апаты 12 өмірін алып кетті. 27 желтоқсанда Bek Air борты жылдамдыққа ие болды. Бірақ бір мезеттен кейін ұшақ биіктігін жоғалтты, алты рет құйрықты ұшу-қону жолағымен, төрт рет – шасси және бір рет – Қанатпен соқтығысқан. Содан кейін бетонды қоршау құлап, бос үйге соғылды. Мамандар алдын ала себеп – әуе кемесінің мұздануы деп атады.
Сурет: zakon.kz