Белгілі қазақстандық Теле2 ұялы операторы өз клиентінің ұялы телефонының sim-картасын бұғаттады.
Зардап шеккен Қостанай қаласының тұрғыны Игорь Сунцов. 4 қаңтарда сағат 13:00-де ер адам өз клиенттеріне қоңырау шалған. 14:00-де оның ұялы телефоны өшірілді.
5 қаңтарда ол компанияның кеңсесіне барғанда оған, ” сіз көп қоңырау шаласыз!” деген.
Сунцовтың айтуынша, бір сағат ішінде ол 7 рет қоңырау шалған.
“Мен ашулана бастадым. Менеджер: “біз телефонды 2-3 тәулік ішінде қосамыз, сізге қосылғаны туралыСМС хабарлама келеді”. Мен қарсылығымды білдірдім, менеджер маған: “егер жиі телефон шалсаңыз, сіздің симкаңызды жойамыз”, – деді Игорь Сунцов.
Теле2 мобильді операторының call-орталығының қызметкерлері оларда жиі қоңырау шалатын абоненттерді бұғаттайтын жүйе орнатылғанын айтты.
Теле2 қызметкерлері абонентке қанша қоңырау шалу керектігін түсіндіре алмады. Бірақ жиі қоңырау шалуды болдырмау үшін корпоративтік тарифті таңдап, оны заңды тұлғаға тіркеу қажет, деп кеңес берді.
Сулет: yandex.ru