Қазақстандықтар ұялы байланысты тоқтатуға жаппай шағымданды, деп NUR.KZ жазады мүмкін, мәселелер операторлар тіркелмеген құрылғыларды ажырата бастады.
“Нұр-сұлтан” тұрғынының айтуынша, ол ұялы телефон нөмірін өткен жылдың қысында тіркеген.
“Мен нөмірді өткен қыста, жаңа жылға дейін тіркедім. Мен смартфонды өзгерткен жоқпын, сондықтан мәселе болған жоқ. Бірақ жақында, 2 апта бұрын смартфонды өзгертті. Бірақ мен оны қосқан кезде оператордан қоңырау шалу керек деген ешқандай SMS бар. Мен осылай қолдандым, бәрі жақсы болды”, – деді астаналық спортшы.
Алайда бүгін таңертең қыз ұялы байланыстың жоғалғанына тап болды. Ол маңызды қоңыраулар жасап, хабар жібере алмады.
Оған құрылғы қосылмаған SMS келді.
“Мен ЖСН бірден жібердім,себебі маған байланыс болу маңызды, бірақ олар тіркелмеді. Аталған нөмірге қоңырау шалдым, бірақ қоңырау шала алмадым, себебі олар мені “кебеді”, – деп ренжітеді қыз.
Бұған дейін “Beeline Қазақстан” PR-қызметі 22 қазаннан бастап құрылғыларды тіркеусіз өшіре бастайды деп хабарлаған болатын. Компания абоненттерге құрылғыларды тіркеу және IMEI-кодты нөмірге байланыстыру қажеттілігі туралы ескертілгенін еске салды.
Сонымен қатар, Kcell компаниясының баспасөз қызметінде Tengrinews.kz өткен түнде IMEI-кодтардың деректер базасымен тест жұмыстарын жүргізгенін мәлімдеді. Сондықтан барлық дұрыс емес тіркелген нөмірлер мәселеге тап болды.