Қытай билігі ұсталған автокөліктерді экспорттауға рұқсат берді, деп хабарлады “Синьхуа”агенттігі.
Қытай Халық Республикасының Коммерция министрлігінде ұсталған Қытай автомобильдерінің экспорттық нарығын дамыту үшін әлеуетті мүмкіндіктер өте зор деп санайды. 2018 жылы елдің ішкі нарығында 13,82 миллион осындай автокөлік сатылған, жаңа сату екі есе аз.
Олег Алферов, “КазАвтоПром” автокөлік саласындағы кәсіпорындар одағының басшысы, Қытайдан ұсталған автокөліктерді сатып алу қазақстандықтарға тиімсіз болатынын болжайды.
Қазақстан Республикасының аумағында қазіргі уақытта қолданылатын кедендік-тарифтік режим сатып алушыны қолдау көрсетілген автокөліктерді таңдауға ынталандырмайды. “Секонд-хэндке” қатысты тарифтер мен алымдар нарықты көлік шламынан қорғауға бағытталған. Бұрын қолданылған техниканы импорттау өте тиімсіз. “КазАвтоПром” басшысы түсіндірді.
Ол Қытайдан Ұсталған автокөліктерді импорттау мүмкіндігі қазақстан нарығындағы істің жағдайын өте өзгертпейді деп санайды.
Қытайдан келген “секонд-хэнд” үлесі, әрине, артуы мүмкін, бірақ бұл тек қана бұрын қолданыста болған автокөліктердың тар ағынының ішіндегі шағын көлемдер, бастапқы нарық – шетелден әкелінген немесе Қазақстан Республикасының ішінде шығарылған автокөліктер нарығы ауқымында маңызды емес, деп түсіндірді Олег Алферов.
Екінші нарықта республика азаматтары ескі автокөліктерді қайта сатуда. Екінші нарыққа жаңа автокөліктерді импорттау өте қарапайым болғандықтан, бұл нәтижелердің нәтижесі болып табылады, деді Олег Алферов.
Өткен жылдың қорытындысы бойынша елімізде көлік құралдарының орташа жасы 20 жылдан асты. Қазақстандық парк бірнеше жыл қатарынан қартайып келеді, ал ескі автокөліктер қоршаған ортаны ластаудың көзі болып табылады.
Қазақстандықтар өз кезегінде жаңа автокөліктерді сатып алуға ынталандыру болуы тиіс, деп есептейді “ҚазАвтоЖол”басшысы.
Дамыған мемлекеттерде бұл салық жүйесі деңгейінде іске асырылған: автокөлік Қарт болған сайын, оны сатып алу мен иелену салығы соғұрлым көп. Сондықтан 1990-2000 жылдары Германия мен басқа да еуропалық мемлекеттер оны посткеңестік кеңістік елдеріне, Қазақстанды қоса алғанда, көлік қоқысынан құтылды. Гаражда ескі автокөлік болу тиімді емес.
Қорытындылай келе, Олег Алферов Қазақстан Республикасы ескі автокөліктердің қоймаларына айналмауы тиіс екенін және ерте ме, кеш пе ұқсас салық механизмдері бізде де пайда болатынын айтты. Тек сол кезде ғана елде нарық жаңа автокөліктерге бұрылады.