Экологияны жақсарту мақсатында дизельді автобустарды газбен ауыстыру мәселесі біртіндеп шешілуде. Дизельді автобустар қала маңы бағыттарына ауыстырылады. Толық ауыстыруды 2025 жылға дейін аяқтау жоспарланып отыр. Бұл туралы Алматы әкімдігінде өткен кеңестің қорытындысында белгілі болды, деп хабарлайды zakon.kz.
Қазір күн сайын 352 газбен жүретін автобус , 1373 дизельді, 14 электрмен жүретін автобустар маршрутқа шығады, 160 троллейбус жұмыс істейді. Қоғамдық көліктің барлық түрлерінде күн сайын 1,1 миллион транзакция жасалады.
Биыл жеке тасымалдаушылар экологиялық таза жанармаймен жүретін 246 автобус сатып алуды жоспарлап отыр. Оның 208-і газбен, 38-і электрлік тартымымен жүреді. Сонымен қатар, жақын арада «Алматыэлектротранс» ЖШС-нің 150 автобусынның қалғаны жеткізіледі. Жанармайдың үздіксіз жеткізілуін қамтамасыз ету үшін автопарк өзінің жанармай құю бекетін іске қосты. Жүргізушілердің жетіспеушілігі мәселесін шешу үшін «Алматыэлектротранс» ЖШС-да әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар жасалады, атап айтсақ, тамақ ұйымдастырылады, формалар сатып алынады. Ынталандыру үшін бонустар төленеді. Бұл жүргізуші мен қызмет көрсететін персоналдың жетіспеушілігін шешуге мүмкіндік береді. Тек ақпан айында 100 жүргізуші қабылданды. Алдағы екі айда тағы 400 адам қызметке қабылданады, – деді Алматы әкімдігі.
Өткен айда 100 автобус алдағы үш айда тағы 90-ы жөнделді, ал жыл соңына дейін қосымша 100 дана пайдалануға беріледі деп жоспарлануда. Бұл шаралар қозғалыс сапасын жақсартып, қызмет көрсететін маршруттардың санын көбейтеді. Жүргізушілердің жұмысын бақылау диспетчерлік қызмет арқылы жүзеге асырылады. AET таңдаған маршруттарында «Сапалы қызмет» пилоттық жобасы іске қосылады.
Қоғамдық көліктердің қатысуымен болатын апаттардың санын азайту үшін, Алматы қаласының әкімі Бақытажн Сағынтаев барлық автобустарда бейнебақылау камераларын орнатуды бұйырды. Қазір жеке тасымалдаушылар автобустарының 20%-ында бейнебақылау жүйесі жоқ.
Сонымен қатар, Полиция департаментіне мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, автопарк басшыларының техникалық ақауы бар көлікті жолға шығарғаны үшін және жол қозғалысы ережелері мен жолаушыларға қатысты мінез-құлық нормаларын бұзғаны үшін жауапкершілікті күшейту тапсырылды.
Сонымен бірге, полиция департаментіне мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, техникалық ақаулы көлік құралдары мен жолаушылармен жол жүру ережелерін бұзғаны үшін желідегі жүргізушілерді шығарғаны үшін жауапкершілікті күшейту тапсырылды.