Онлайн-форматта Алматы әкімі Бақытжан Сағынтаевтың қатысуымен қаланың іскерлік кеңесінің шағын және орта бизнесті дамыту комитетінің отырысы өтті.
Отырыс барысында Сағынтаев Комитет төрағасы Райымбек Баталовтың таныстырған “бірыңғай басқару жүйесі” жобасын іске асыру тәсілдерін мақұлдады. Бұл халық пен бизнестің атқарушы органдармен өзара іс-қимылын реттеуге арналған толық автоматтандырылған ақпараттық-коммуникациялық жүйе. Жаңа жүйе қала билігінің, халық пен кәсіпкерлердің өзара іс-қимылының шашыраңқы құралдарын біріктіреді.
“Бірыңғай басқару жүйесі”неден тұрады?
– Интерактивті байланыс. Азаматтар мен бизнестің өтініштері әртүрлі арналар арқылы (әлеуметтік желілер, сайттар, телефон, хаттар, жеке өтініштер) бірыңғай дерекқорға жиналып, орындаушылар бойынша бөлінеді және мәселелер шешілгеннен кейін өтініштің нәтижесі кері байланыс түрінде тіркеледі.
Бұл тәсіл орындаушылардың қайталануын болдырмауға көмектеседі және өтініштерді елемеуге мүмкіндік бермейді. Озық ақпараттық жүйе атқарушы билік құрылымдарының қызметін қоғамдық бақылауға мүмкіндік береді.
– Жаңғырту. ШОБ 2.0. Бизнестің қажеттіліктерін терең талдау және бизнестің белсенді қатысуымен проблемаларды шешу жолдарын іздеу.
Бірыңғай басқару жүйесінің маңызды бөлігі-бұл ШОБ-тың ағымдағы жағдайын талдау, кәсіпкерлердің қажеттіліктерін айқындау, өсу нүктелерін анықтау және басым салаларды қолдау бойынша әкімдікке ұсынымдар әзірлеу. Жүйелі тәсіл қала кәсіпкерлігінің интерактивті картасын жасауды, салалардың” драйверлерін ” айқындауды, аудандық әкімдіктерге бизнесті қолдау бойынша KPI ұсынуды көздейді.
Жоба шеңберінде кәсіпкерлерді автоматтандыру мен басқарудың заманауи цифрлық құралдарын пайдалану дағдыларына оқыту жобасы іске қосылады.
“Бірыңғай басқару жүйесін” іске қосу 2021 жылдың мамыр айына жоспарланған.
Сонымен қатар, іскерлік кеңес комитетінің отырысы барысында бизнесті мемлекеттік қолдау шаралары бойынша пилоттық жоба қаралды. Бұл ақпараттық жоба, оның шеңберінде мемлекеттік қолдау шаралары туралы деректер бір терезеде жинақталған, бұл қала кәсіпкерлері үшін қолжетімділікті арттырады. Қызмет келесідей жұмыс істейді.
1. Кәсіпкер msb.kz сайтқа кіреді егер оның ЖК болса, өз компаниясының БСН немесе ЖСН.
2. Қызмет деректерді тексереді және осы кәсіпкер қатыса алатын қолдау бағдарламаларын көрсетеді.
3. Кәсіпкер лайықты бағдарламаны таңдап, оған қатысу туралы өтінімді тікелей msb.kz сайтқа жібереді.
4. Таңдалған бағдарламаның әкімшісі немесе несие берушісі кәсіпкермен байланысады және оған дизайнға көмектеседі.
Жоба әзірге тек Алматы кәсіпкерлері үшін ғана жарамды және 14 қолдау бағдарламасын қамтиды. Сервис Алматыда msb.kz сайтта пилоттық режимде іске қосылады.