Жылдамдық шектеулерін енгізгеннен кейін не өзгерді? Жүргізушілер трассада бір-бірін құрметтей бастады және апат жағдайы қалай өзгерді?
Сарапшылардың пікірінше, су, Әл-Фараби және Саин жол учаскелеріндегі жылдамдықты шектеу автоәуесқойлар арасында үлкен шиеленіске алып келді. Учаске қауіпті басып озу қаупі және аварияларға әкелетін басқа да техникалық жағдайлар болды.
Үлкен магистральды жол айрықтарында жылдамдық 80-100 км-ден төмен емес орнатылған. Бұл немен байланысты?
Барлық бұл жүрдек трассаларындағы автокөлік үш жүрдек режимдерінде жүреді. Орташа – 80 км/сағ дейін және сол жақ, үшінші қатар 90 км/сағ дейін қозғалады.
Ал жылдамдық айырмасының арқасында жүргізушілер әртүрлі қатарға қайта сапқа тұру оңай, бұл мүмкін болатын апаттылықты айтарлықтай төмендетеді. Әлемнің көптеген елдері қозғалыс жолақтарының әрқайсысына жол берілетін жылдамдықты көрсете отырып, әрбір трассаға арналған жылдамдықты жылдамдатады.
Магистральдағы жылдамдықты төмендету ағынның тығыздалуына алып келеді және аварияға ықтимал қауіп төндіреді, себебі машиналар бір жылдамдықпен жүретін болады. Олардың арасындағы қашықтық минимумға дейін қысқарады және ағында маневр жасау қиын болады.
Бүгінде мұндай жағдай су, Әл-Фараби және Саина сияқты. Тіпті демалыс күндері де автокөлік қозғалысының тығыздығы төмендемейді,ал жұмыс күндері автоәуесқойларды “бамперге” баруға мәжбүрлей отырып, ол рұқсат етілген нормадан асып түседі.
Егер Алматыда автокөлік қозғалысын ұйымдастырумен жеткілікті білім деңгейі және ең бастысы, тәжірибесі бар нағыз мамандар айналысса, онда апатты жағдай керісінше емес, табиғи түрде төмендейді.
Сурет: znaj.ua