Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры басқармасының басшысы Айбатыр Жұмағұлов ведомствода өзінің жеке Call-center-і пайда болатынын айтты. Бұл туралы ол міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды енгізу мәселелері жөніндегі өңірлік штаб отырысында мәлімдеді.
Халықпен кері байланыс бүгінгі күні үш бағыт бойынша құрылған: біріншісі – 1414 бірыңғай байланыс орталығы арқылы халыққа түсіндіру жұмысы. Байланыс орталығы 2018 жылдан бастап 40 мыңнан астам телефон қоңырауларын өңдеді. Қор операторларды оқытуды жүзеге асыра отырып, сұрақтарға жауап базасын үнемі жаңартып отырады”, – деді Жұмағұлов.
Оның айтуынша, бүгінгі таңда қоңырау шалу саны айтарлықтай азайды. Бірақ міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды енгізгенде бұл сан орасан өседі.
Осыған байланысты қор ағымдағы жылдың 1 желтоқсанынан бастап жеке Call-center 1406 енгізуді жоспарлап отыр, онда сұрақтарға қордың сарапшылары мен консультанттары жауап береді және кеңес береді, онда медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша, төлем тәсілдері, мөлшері, жарналар мен аударымдар бойынша берешектер, өтініштер мен шағымдарды қарау, халықтың медициналық қызметтерге қанағаттануын бағалау жүргізіледі”, – деп толықтырды төраға.
Сурет: Elephant marketing.com