Қазақстан бұқаралық ақпарат құралдарында алкогольсіз сусындар туралы жарнаманы қайта жаңғыртуды жоспарлап отыр, деп мәлімдеді ақпараттық және әлеуметтік даму министрі Дәурен Абаев.
Министр халықаралық тәжірибе, әлеуметтану зерттеулері және жарнама нарығына сүйеніп отыр. Бұл туралы ол «Хабар» телеарнасындағы сұхбатында айтты.
Министрдің хабарлауынша, әлсіз алкогольді ішімдіктер шығаратын кәсіпорындар, Денсаулық сақтау және ішкі істер министрліктерімен келіссөздер жүргізілуде.
Бұл ұсыныстың себептерінің бірі – алкогольсіз өнімдерді жарнамалау арқылы газеттердің, журналдардың және теледидар арналарының табыстарын арттыру арқылы олардың сапалы контент шығаруға ұмтылдыру.
Қазақстандық өндірушілерді қолдау үшін Қазақстанда өндірілетін әлсіз алкогольді өнімдер жарнамаланатын болады.
Сурет: lada.kz