Батыс Қазақстанда жолдарды тазалау үшін бюджеттен миллиард теңге жұмсалады, бірақ олар жолдарда қызмет көрсетуде анық жетіспейді.
Батыс Қазақстан, Атырау және Ақтөбе облыстарында дауыл мен мұз қатуына байланысты соңғы дауыл ескертуі мен жолдарды бір-бірімен үйлестіру аясында «Уральская Неделя» жергілікті басылымының тілшілері жолдарды ұстауға қанша ақша бөлінгенін және тиісті қызметтердің оларды тазарту үшін.
«Жолдарды ұстау үшін бір миллиард теңге бөлінді, жабдықты сатып алуға бөлек қаржы бөлінді», – деп түсіндірді «Қазавтодор» ЖШС Батыс Қазақстан филиалының директоры Еркебұлан Жұманов.
Алайда, Kazavtodor қауымдастығының бас инженері Элтай Тайлайұлы, бұл қаражат жеткіліксіз деп санайды, себебі мұздатқыш жұмыстарын жүргізу және жолдарды тазарту үшін жабдық жеткіліксіз.
«Біздің жолдарымыз қажет болған жағдайда жартысына дейін қызмет етеді. Стандарттарға сәйкес 100 километрге екі «КамАЗ» автокөлігі – 100 автокөлік грейдерлері мен екі МТЗ орнатылды. Және бізде бір мотор градасы, бір КДМ және бір МТЗ тракторы бар », – деді журналистерге Элтай Тайалиев.
Технологиялардың жетіспеушілігінен жол қызметтері оларды жалға беруге мәжбүр. Атап айтқанда, «Қазавтодор» ЖШС Батыс Қазақстан облысында КДМ-нің үш бөлігін, автогрейдер мен МТЗ-ді қылшықпен жалдауға мәжбүр етеді. Қазіргі кезде жолдар мен жолдарды тазарту бойынша 50 бірлік техника – бульдозерлер, ҚМЖ, аралас жол машиналары, бұрандалы роторлар және қысқы маусымда жолдарды тазартуға арналған автогрейдерлер жұмыс істейді.
Автожолшылар күн сайын 100-ден 200 тоннаға дейінгі құмдарды әр трассаға себеді, бірақ бұл жеткіліксіз, себебі 6-7 шақырымдық суды 12 тонна құм себуге болады, ал Атырауға дейін трассасы 311 шақырымға, ал Самар тас жолына дейін шекара Ресеймен 75 шақырым. Көптеген техниктер мен жұмысшылармен мұны істеу өте қиын.
Сурет: Liter.kz